Цьому принту понад тисячу років. Виник він на території Близького Сходу і називався «буту», «ботех». До сих пір немає однозначної думки про вихідний елемент: баклажан, огірок, манго, перо, лотос. Використовувався малюнок при виготовленні дуже дорогих кашмірських шалей.
На початку завоювання Європи (18-19 століття) - це елітний східний подарунок, модний фетиш, статусний елемент для знаті. Промислова революція і верстат Жаккарда зробили його більш доступним, різноманітним і дали нову назву - Пейслі. Понад півстоліття принт асоціювався з достатком, благородством і унікальністю. Кінець 19 століття і впровадження нових технологій друку остаточно вирішило долю «Пейслі» - масовість не веде до добра. Принт втратив свою високу репутацію і став загальнодоступним. Тільки наприкінці 20 століття, принт «Пейслі» повернувся на подіуми високої моди та став активно використувуватися у дизайні.