Котяча тема в історії принтів для одягу дуже символічна. Зображення кішки завжди носили таємничий, містичний і неоднозначний характер. Починаючи з часів Стародавнього Єгипту, потім скандинавська міфологія, японська культура, іслам - все проявляли велику повагу до культу кішки. Але кішки це не тільки про серйозне, це і для душі.

В XI ст. флорентієць Лукка делла Робіа почав покривати керамічну плитку особливою молочно-білою глазур'ю, названої майолікою. Цей термін походить від назви острова Мальорка (Майорка), через який кераміка поставлялася з Іспанії до Італії. Глазур, винайдена Робіа, підфарбовувалась в синій колір шляхом підмішування до складу окису олова. Зелений колір виходив після додавання міді, а фіолетовий - марганцю.

В сучасній моді цей принт швидше виняток з правил, данина поваги стародавнім традиціям. Наприклад, в італійській моді краса плитки з майолікою перейшла на строгі акуратні костюми і стала ще вишуканішею, завдяки використанню шовкових тканин.