Історія «смачних» принтів йде в 18 століття, в епоху аристократії, світських манер і бездоганного смаку. Вишня як знак приналежності до вищого світу, прикрашала одяг тільки за спеціальним, особливо урочистої нагоди.

Модне хід «фруктові» принти починають в середині 20 століття, в колекціях Крістіана Діора. Палітра смаків ширшає, крім вишні, дизайнер використовує полуницю і лохину. Фруктова тема дуже тонка і ніжна, сама жіночність.

Друк світловідбивних елементів не нова, але матеріали постійно удосконалюються. Пропонуємо Вашій увазі світловідбиваючі плівки європейської якості за доступними цінами. Яскравість видно на фото наших клієнтів, ми відзначаємо хорошу якість самої плівки, її характеристики стійкості.

Сфери застосування дуже великі, головне, це безпека на дорогах та в сфері виробництва. Ефект світловідбивання може врятувати вашій дитині життя. Логотип, векторний малюнок, нанесений на одяг, стане не тільки окрасою.