Цьому принту понад тисячу років. Виник він на території Близького Сходу і називався «буту», «ботех». До сих пір немає однозначної думки про вихідний елемент: баклажан, огірок, манго, перо, лотос. Використовувався малюнок при виготовленні дуже дорогих кашмірських шалей.

На початку завоювання Європи (18-19 століття) - це елітний східний подарунок, модний фетиш, статусний елемент для знаті. Промислова революція і верстат Жаккарда зробили його більш доступним, різноманітним і дали нову назву - Пейслі. Понад півстоліття принт асоціювався з достатком, благородством і унікальністю. Кінець 19 століття і впровадження нових технологій друку остаточно вирішило долю «Пейслі» - масовість не веде до добра. Принт втратив свою високу репутацію і став загальнодоступним. Тільки наприкінці 20 століття, принт «Пейслі» повернувся на подіуми високої моди та став активно використувуватися у дизайні.

Наприклад, принт широко застосовується в широкоформатному сублімаційному друкуванні, для виготовлення авторських штор і покривал. Підбір кольору по пантону дозволяє ефектно вписати його в інтер'єр, з урахуванням поєднання кольорів стін, підлоги і меблів. У прямому друкуванні по білим бавовняним тканинам , принт «Пейслі» використовують в дизайнерській постільній білизні, в одязі. Східний колорит добре поєднується з сучасними рішеннями, додаючи еклектику.